İş yeri gelir-gider programı nedir?
İş yeri gelir-gider programı, gelir ve giderlerinizi aktif ve hatasız bir şekilde takip etmenize olanak tanıyan programın adıdır. İyi bir gelir-gider programı gelir ve giderlerinizi daha etkili bir şekilde kontrol etmenizi ve işletmenizin gelir-gider yönetimi süreçlerini etkin bir şekilde gerçekleştirip şirketiniz açısından önemli ticari kararları daha doğru bir şekilde almanızı sağlar. Gelir-gider organizasyonunu iyi bir şekilde yapmanızı sağladıkları için bu programlar giderlerinizin gelirlerinizin üstünde olması, günü gelen borcun unutulması gibi durumlarda gerçekleşebilecek sorunların önüne daha kolay geçmenizi sağlarlar.

İyi bir iş yeri gelir-gider programı nasıl olmalıdır?
İyi bir gelir-gider programı, pek çok farklı gelir ve gider kategorisine dair kolayca detaylı bilgi veren, bunların hepsine kolay erişim sağlayan, anlaşılması ve kullanımı kolay bir program olmalıdır. Gelirleriniz ve giderlerinizi kategorilendirerek ana gelir kaynaklarınız ve giderlerinizi size
gösterebilmeli, bu sayede gelecek yatırım ve harcamalarınıza yön verebilmelidir. İyi bir gelir-gider programı, iş yerinizin ihtiyaçlarına cevap verebilmeli, gelir-gider takibini kolaylaştırmalı ve size zamandan tasarruf sağlamalıdır. İyi bir gelir-gider programı sayesinde iş yeri kârlılığı takibi kolaylıkla yapabilir, harcama ve gelirlerinizi etkili bir şekilde yönetebilirsiniz.

Mikro Yazılım gelir-gider programı çözümleri
İş yerinizin muhasebe ihtiyaçları için Mikro Yazılım’ın 30 yıllık deneyimiyle geliştirdiği web tabanlı yeni ön muhasebe çözümü MikroX ile hemen tanışın! MikroX ile yapabileceğiniz şeyler şunlardır:

  • Fatura oluşturma: Dilediğin şekilde tasarladığın faturayı oluşturup yazdırabilirsin.
  • Hatırlatma gönderme: Vadesi gelen faturalar için müşterilerine hatırlatma gönderebilirsin.
  • e-Dönüşüm Modülleri: e-Fatura başta olmak üzere e-Dönüşüm kapsamındaki işlemlerini yapabilirsin.
    • Müşteri ve tedarikçi takibi
    • Borç ve alacak takibi
    • Veri aktarımı
    • Ekstre oluşturma
    • Gelir-gider takibi
    • Nakit akışı takibi
    • Kasa ve banka ile giriş-çıkış takibi
    • Tahsilat ve ödeme takibi
    • Gider fişi, maaş ve vergi oluşturma
    • Kasa takibi
    • Çalışan takibi
    • Gider belgesi işlemleri
    • Satış fiyatı tanımlama
    • Tahsilat raporu oluşturma
    • Gider raporu oluşturma
    • Otomatik işlem tekrarlam
    • Fatura hatırlatma
    • Proforma fatura takibi

Gelir ve giderlerini kolayca takip edip enerjini işine büyütmeye ayırmak istiyorsan MikroX’i 15 gün ücretsiz olarak deneyebilirsin.