Kaybolan defterlerle, karmaşık formüllerle dolu Excel sayfalarıyla ve unutulan hesaplarla başın dertte mi? Günlük operasyonlarını en az eforla gerçekleştirip asıl vaktini işini büyütmeye mi ayırmak istiyorsun? O halde senin alacak ve borçlarını etkin şekilde takip etmeni sağlayacak bir ödeme takibi programına ihtiyacın var.

İşletmenin belkemiği: Ödeme takibi

Müşterilerine yaptığın satışların, açık hesaplarının ya da senin yapacağın ödemelerin takibini yapmak; kısacası gelir-gider takibi işletmenin yalnızca geleceği için değil ay sonu ile ilgili tahminlerin ve alacağın basit kararlar için bile çok önemli. Tüm hesaplarını doğru şekilde kaydetmek, ne kadar tahsil ettiğini ve ne kadar alacaklı olduğunu bilmen için önemlidir. Bu takibi ödeme takibi programlarıyla efektif şekilde yapabilirsin. Ödeme takibi programı ile yalnızca vadesi gelmiş borç ve alacakları takip etmekle kalmaz aynı zamanda çalıştığın cari hesaplarla ilgili ayrıntılı işlemler de yapabilirsin. Örneğin açık hesap usulü çalıştığın müşterilerin eski borçlarını kapatmadan ikinci ve üçüncü kez alışveriş yaptığında yapılan tüm işlemleri sisteme kaydedebilir, ilgili cariyi birçok farklı detayda anlık olarak izleyebilirsin.

Gelir ve gider takibini Excel yerine MikroX’te yapmak sana ne fayda sağlar?

Veresiye takip programı nedir, ne işe yarar?

Ödeme takibini MikroX ile yapmak için 5 çok geçerli neden

Hemen bugün MikroX kullanmaya başlayarak ödemelerini tamamen kontrol altına alabilirsin. MikroX ile

  1. Cari hesaplarını takip edersin. MikroX’e müşteri ve tedarikçi takibi yapabilir, satış yönetimi programı olarak kullanabilir, böylece şirketine borcu olan herkesi tek ekrandan görebilirsin.
  2. Tahsilatlarını zamanında yaparsın. Anlık olarak izlediğin müşteri bakiyeleri sayesinde tahsilatlarını ilgililere vadesi gelmeden hatırlatır, ödemelerini zamanında alabilirsin.
  3. Cari işlemlerini görüntüleyebilirsin. Tüm fatura, fiş, tahsilat ve ödemelerini sisteme kaydedebilir, hepsini dilediğin tarih aralıklarına göre bütün ayrıntılarıyla listeleyebilirsin.
  4. Nakit akışını kontrol altında tutarsın. Gelir ve giderlerini dilediğin güncelleyebilir, borçlarını ve alacaklarını belirleyeceğin unsurlara göre sıralayıp önceliklendirebilirsin. MikroX’i gelir gider programı olarak kullanabilirsin.
  5. Bilgilerine 7/24 erişebilirsin. Tüm verilerini kaybolma ya da çalınma riski olmadan saklayabilir, operasyonlarını dilediğin yerden, dilediğin zaman, online olarak zahmetsizce yönetebilirsin.

MikroX ile gelir gider takibi yapmak da çok kolay

MikroX ile sadece ödemelerini değil kasanı, banka hesaplarını ve çalışanlarının yaptığı harcamaları da takip edebilirsin. İşte MikroX’in hayatını kolaylaştıracak diğer özellikleri:

  • Fatura takibi: Faturalarını hızlı ve kolayca kesip tahsilatlarını anlık olarak takip edebilirsin.
  • Kasa takibi: Farklı döviz cinsinden kasalar ekleyebilir, para giriş ve çıkışlarını her an kontrol altında tutabilirsin.
  • Banka takibi: Sisteme tanımlayacağın banka hesapları ile nakit giriş çıkışını izleyebilirsin.
  • Çalışan takibi: Çalışanlarını sisteme tanımlayarak yaptıkları harcamaları izleyebilirsin.
  • Müşteri ve tedarikçi yönetimi: Müşteri ve tedarikçilerinin bakiyesini görerek nakit akışını etkin şekilde yönetebilirsin.
  • Stok ve depo yönetimi: Stoklarının güncel durumunu görerek satışlarını kolayca yönetebilirsin.
  • Raporlama: Kazanç ve giderlerini anlık olarak görüp işletme karlılığını takip edebilirsin.
  • e-Fatura: MikroX’in e-Fatura programı özelliği ile e-dönüşüme katılarak faturalama sürecini daha ekonomik ve pratik hale getirebilirsin.

Artık MikroX‘e 1 yıl boyunca ayda sadece 1 ₺‘ye sahip olabilirsin. Üstelik deneyip karar vermen için ilk 15 gün ücretsiz.