İşletmenin yönetimi ve günlük işlerin tüm zamanını alırken alacak ve borç takibi yapmakta, finansal operasyonlarını idare etmekte zorlanıyor musun? Belki de kaybolan defterleri ve karmaşık Excel formüllerini bir kenara bırakıp pratik bir ön muhasebe programıyla tanışmanın vakti gelmiştir!

Gelir gider takibini Excel yerine MikroX’te yapmak size ne fayda sağlar?

Gelir gider takibini Access yerine MikroX’te yapmak size ne fayda sağlar?

Ön muhasebe nedir?

İşletmeler için muhasebenin ilk adımı olarak kabul edebileceğimiz ön muhasebe, nakit paranın, çek ve senetlerin, banka hesaplarının, müşterilerin, banka hesaplarının ve bu unsurlara ait hareketleri takip eder. İşletmenin nakit olarak bulundurduğu paranın takibi, yani kasa hesabının takibi, işletmenin nakit girişi ve çıkışı, tahsilat ve ödeme takibi, bankaya yatırılan, bankadan çekilen ve bankaya yapılan havalelerin kaydı, alınıp satılan mal ve hizmetlerden doğan borç ve alacakların takibi, fatura kesimi, çek ve senet takibi, stok girişleri ve personelin aylık bordrolarının takibi ön muhasebenin sorumluluğundadır. Sınıflandırma, raporlama ve analiz gibi daha detaylı finansal operasyonların bir ön hazırlığı niteliğindeki ön muhasebe şirketin içinde tutulur.

Etkili bir ön muhasebenin önemi

Etkili bir gelir-gider yönetimi işletmenin geleceği için hayati önem taşır. Aynı zamanda nakit akışı ile kârlılık seviyesinin günlük etkin takibi de işletmenin karar alma mekanizmasının düzgün işlemesi için sana önemli veriler sunar. Bu konuların takibini daha kolay ve hatasız biçimde yapmak için vaktini ve enerjini sana bırakan pratik bir online ön muhasebe programı kullanabilirsin.

Ön muhasebeni MikroX ile yap, ilk adımını sağlam at

Mikro Yazılım’ın yeni nesil ön muhasebe programı MikroX ile hem finansal operasyonların kolaylaşır hem de işletmen daha sağlıklı büyür.

Sade arayüzü sayesinde hızlı ve kolay bir kullanım sunan MikroX’i bir kez satın aldıktan sonra tüm güncellemelerden ücretsiz olarak faydalanabilirsin. Ayrıca MikroX’e internete bağlanabilen tüm cihazlardan ve dünyanın her yerinden kolayca bağlanabilir, işlerini dilediğin zaman anlık olarak yönetirsin.

Excel ya da benzeri programlarda bir dolu karmaşık formülle elde edeceğin verilere MikroX’te tek tıkla kavuşursun. Tahsilat ve ödemelerinin durumunu bir bakışta görmeni sağlayan MikroX ile hem gelir ve giderlerini güncel olarak takip eder hem de nakit akışını kontrol altında tutarsın.

MikroX ile aşağıdaki operasyonların hepsini yalnızca birkaç tıkla gerçekleştirebilirsiniz:

  • Fatura takibi: Faturaların yalnızca birkaç saniyede gönderime hazır! Üstelik e-Fatura özelliği ile daha hızlı, kolay ve ekonomik olarak fatura kesip iş yükünü azaltma şansına sahipsin.
  • Müşteri ve tedarikçi yönetimi: Müşteri ve tedarikçilerinin bakiyesi ile nakit akışın her an kontrol altında.
  • Gelir-gider takibi: Kasa giriş çıkışların, banka hesapların ve çalışanlarının yaptığı harcamalar bir bakışta karşında.
  • Stok ve depo yönetimi: Stoklarının güncel durumu tek tıkla karşında.
  • Raporlama: Ne kadar satış yaptığını, ne kadar ödeme alıp ne kadar harcadığını görmek için onlarca ayrı veriyi kontrol etmene gerek yok.

Gelir ve giderlerini kolayca takip edip enerjini işine büyütmeye ayırmak istiyorsan MikroX’i 15 gün ücretsiz olarak deneyebilirsin.